منتديات Zero Chat
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك

شكرا


 
الرئيسيةبحـثشاهد مباريات كأس العالم التسجيلدخول

شاطر | 
 

 فوائد الزوجة النكــدية

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
honey_6065
Sub Administrator
Sub Administrator


عدد المساهمات : 190
تاريخ التسجيل : 23/09/2009
العمر : 30
الموقع : www.zerochat.ahlamontada.com
المزاج المزاج : رايق


الساعة الآن:

مُساهمةموضوع: فوائد الزوجة النكــدية   الخميس ديسمبر 24, 2009 9:20 am

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

فوائد الزوجة النكــدية

من يعتقد ان الزوجة النكدية ليس لها فوائد فهو مخطئ

تجعل لسانك رطب بذكر الله :
طول اليوم قاعد تردد حسبي الله ونعم الوكيل

غض البصر :
الشعور بالكره لصنف الحريم

صلة الرحم :
على طول هربان عند أمه


المحافظة على الوزن :
دائما نفسه مسدودة عن الأكل

وان كانت زوجته من النوع النكدي المتأصل :
فسيصبح من العظماء لأنه من قرفه وزهقه وطهقه من هذه العيشة
بيدفن نفسه بشغله فيبرع ويدهش الناس ويثبت المثل القائل

وراء كل رجل عظيم امرأة


ومازالت القائمة تقبل الإضافة للمزايا



[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Admin
المدير العام
المدير العام
avatar

عدد المساهمات : 249
تاريخ التسجيل : 10/09/2009
العمر : 31
الموقع : www.zeroo-chat.webs.com
المزاج المزاج : رايق


الساعة الآن:

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة النكــدية   الإثنين يناير 04, 2010 8:20 pm

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


ههههههههههههههههههههههههههههههههههه

انا فعلا ما كنتش عارف ليه قاله المثل ده
وراء كل رجل عظيم امرأة

بس دلوقتي عرفت Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

أحسنت قولاً ونايس موضوع (*)

_________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://zerochat.ahlamontada.com
retagee1
Sub Administrator
Sub Administrator
avatar

عدد المساهمات : 141
تاريخ التسجيل : 21/09/2009
العمر : 28
المزاج المزاج : رايق


الساعة الآن:

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة النكــدية   الثلاثاء يناير 05, 2010 2:40 pm

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

ياسلام كل دة ضحك يامودى عجبك كلامة اوووووى فعلا الجملة دى صحيحة مية المية
وراء كل رجل عظيم امرأة
وفى حياة كل رجل منكم اكتر من أمراة تستحق الشكر
1_الام شوف اتحملت تعب قد اية على ماظهرت على وش الدنيا من حمل وولادة وتربية لغاية مابقيت راجل وبتتريق على النساء
2_اختك مين فيكم معندوش اخت غالية عندة بيحكى معاها وياخد رايها وتشيل همة من اية رايك القميص دة حلو شعرى كدة تمام وغيرة وغير ...........والى من غير اخت اكيد جوة منة كان بيتمنى يكون عندة اخت
3_زميلتك طول ايام دراستك واعتمادك الاول والاخير عليها من نقل محاضرات وتسليم شيتات وغيرة وغير .......دة غير احساسك بالفخر وانت بتعاكسها وياسلام ياسلام لو اعجبت بيك
4_ بنت الجيران ............... وبلاش اكمل
5_زوجتك التعيسة الى ربنا وعدها بيك تتحمل رخامتك وخنقتك وتحكماتك عليها واخرتها تقول عليها نكدية
طب سؤال صغير كدة اسال اى واحد متجوز ياترى بتعامل مراتك زى مابتعامل زميلتك فى الشغل؟؟
اخر مرة جبت هدية لزوجتك امتى؟
اخر مرة شكرتها على اكلة حلوة والا نضافة هدومك وبيتك امتى؟
لو واحد فيكم عندة الشجاعة يرد يفرجنى
وعموما نايس مشاركة ياجميل
وياريت ياااااااااااريت محدش يزعل منى
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Admin
المدير العام
المدير العام
avatar

عدد المساهمات : 249
تاريخ التسجيل : 10/09/2009
العمر : 31
الموقع : www.zeroo-chat.webs.com
المزاج المزاج : رايق


الساعة الآن:

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة النكــدية   الثلاثاء يناير 05, 2010 4:24 pm


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

بصراحة الراجل كلامه مقنع جداً وعنده حق Laughing Laughing Laughing Laughing ...........

وطبعا كلامك برضه ميزعلش ديه آراء وكل واحد حر في رأيه.

كلامك برضه صح لأن الحياة من خلال طرف واحد متنفعش سواء كان آدم أو حواء

و الموضوع بيتكلم عن الزوجة النكدية بس مش كل الزوجات

بس خليني أرد الأول علي كلامك لأن الموضوع وصل للشجاعة

زي ما المرأة مهمة كدة في الحياة أسمحيلي أوضحلك حاجات ماخطرتش علي بالك

1 - بدون الرجل ماكنتيش جيتي الدنيا وبدون الرجل ماكنتيش تتعلمي وتدخلي مدرسة وبدون الرجل ماكنتيش ترتاحي في حياتك من حيث الأكل والشرب واللبس والسكن والمواصلات والمعاكسات و ........الخ....!

2- طبعا زي مابحكي لاختي أختي برضه بتحكيلي وبشيل همومها وبحاول اخرجها من اللي هيه فيه وده شئ عادي لانه ممكن يكون عندي صاحب يخلصلي أحسن من 100 بنت وصدقيني البنات بتفضل يكون أخوها راجل مش بنت .

3-بالنسبة لزماله الكلية فالبنات هيه اللي بتستغل الشباب في نقل المحاضرات والشيتات وبعدين كان زمان موضوع الشباب تعاكس البنات دلوقتي البنات هيه اللي بتعاكس الشباب .

4- بنت الجيران طبعا زي ماكلنا عارفين بتتمني ان ابن الجيران يعاكسها و.......بلاش أكمل .

5-( بالنسبة للزوجة التعيسة اللي ربنا وعدها برخامتي وتحكماتي - أنا لسة متجوزتش )
قال الله تعالي "الرجال قوامون علي النساء" صدق الله العظيم. ليه ......؟
لانهم ناقصات ( ......و.......) مش هاقولها علشان محدش يزعل Wink

طيب أسألك سؤال أختم بيه الموضوع وأثبت كل الكلام اللي قولته
ليه الشرع محلل للراجل يتجوز 4 مش واحدة ......؟ Shocked
هسيبك تستنتجي الأجابة. scratch

علي فكرة الموضوع ده الغرض منه الفكاهة والضحك مش أكتر ومحدش يزعل من أي كلام مكتوب سواء كان شاب أو بنت وخصوصاً البنات لآنهم ألطف الكائنات ghmza

_________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://zerochat.ahlamontada.com
honey_6065
Sub Administrator
Sub Administrator


عدد المساهمات : 190
تاريخ التسجيل : 23/09/2009
العمر : 30
الموقع : www.zerochat.ahlamontada.com
المزاج المزاج : رايق


الساعة الآن:

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة النكــدية   الثلاثاء يناير 05, 2010 6:17 pm


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

شكرا علي الردود الجميله.

وميرسي لتأييدك كلامي يا عم مودي.

وطبعا المراه مهمه في حياتنا والراجل برضه مهم
.


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


عدل سابقا من قبل honey_6065 في الأربعاء يناير 06, 2010 1:43 pm عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
retagee1
Sub Administrator
Sub Administrator
avatar

عدد المساهمات : 141
تاريخ التسجيل : 21/09/2009
العمر : 28
المزاج المزاج : رايق


الساعة الآن:

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة النكــدية   الأربعاء يناير 06, 2010 5:50 am

هههههههههههههههههههه انت عارف انا عمرى ماازعل منك يا مودى دة انت غالى عليا
اوووووووووووى انا برد بس
وبجد زى مانتوا قلتوا الحياة متنفعش من غير طرف واحد لازم الطرفين رجل وأمراة علشان تستمر وباى شكل بتستمر وتحت اى ظروف
وبجد نايس موضوع على الاقل الواحد حس ان فى ناس بتدخل المنتدى وبتتكلم معاة
وتسلم افكارك الجريئة [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
فوائد الزوجة النكــدية
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات Zero Chat  :: منتدي المنوعات :: منتدي المنوعات-
انتقل الى:  
متطلبات المنتدي

الساعة الان بتوقيت مصر 
Powered by Zero Chat ® Ahlamontada.com
جميع الحقوق محفوظة
 حقوق الطبع والنشر©2010 - 2009
http://zerochat.ahlamontada.com
المشاركات المنشورة بالمنتدى لاتعبر بالضرورة عن رأي إدارة المنتدى ولا تمثل إلا رأي أصحابها فقط


  مركز تحميل الملفات والصور الخاص بميجا ابلود